Boring Brisbane + gezellig Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Boring Brisbane + gezellig Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Boring Brisbane + gezellig Noosa

Blijf op de hoogte en volg Lennard

02 December 2013 | Australië, Noosa Heads

ff een tussedoortje :P

na Byron Bay met de greyhound naar Brisbane een stad waar iedereen me al voor had gewaarschuwd dat er niet te veel te doen was maar toch heen gegaan wil namelijk alle grote steden gezien hebben. aangekomen daar Roland weer ontmoet gezellige gozer die ik al kende vanuit Byron. geslapen in de tot nu to meest broerde kamer. was iin Bunk Backpackers een 8 persoonskamer zonder ramen en airconditioning de lucht in de kamer was niet te harden. en in Brizie naar de laguna geweest was op zich wel grappig is een chloorzwembad midden in de stad met een strand eraan. zijn hierheen gegaan met de gratis ferry kon ik gelijk ff wat van de stad zien:P ook nog ff een wandeling gemaakt de laatste dag maar dat was het wel zo'n beetje.
de laatste dag een vroege bus om 7 uur die 45min te laat kwam :(:( en heb nog steeds geen geduld voor ov opgebouwd :P dus was erg erg vervelend :P
aangekomen in Noosa bij Nomads Noosa een prima hostel met een hoop ruimte om te zitten helaas regende het de eerste dag de hele tijd. eerste avond naar de film geweest the Hunger games was op zich wel aardige film:)
volgende dag naar de Noosa Everglades geweest was heel erg mooii daar :) met een groep van 20 waarvan een hoop ouwelui en 7 jongeren naar een punt gevaren waarvan alle sportieve mensen gingen kanoën alleen de 7 dus:P was echt super mooi om te kanoën op zo"n mooie rivier zonder het geluid van zo'n motor :) heerlijk rustig gekanood met de wind in onze rug :) aan het einde van de trip heerlijk gebarbequed was erg lekker:) en terug weer met de boot was een erg leuke gezellige dag:) s'avonds lekker gekaart en beetje op tijd naar bed.
vanochtend samen met een andere nederlandse een rondwandeling van 2 uur gemaakt door het Noosa National park was ook erg mooi en vanmiddag lekker relaxed op het strand gelegen:) vanavond lekker biertje drinken met gratis pizza :) en daarna weer ff gezellig kaarten in de open lucht :D.
morgenochtend alweer weg uit dit relaxte stadje op naar Rainbow Beach voor 2 nachten waarna mijn tour naar Fraser Island begint echt meega veel zin :D

heb alle foto's van Australie op mijn FB openbaar gezet als het goed is kan iedereen zonder FB ook de foto's zien via volgnde link: