Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Whitsundays

Door: L.T.D.

Blijf op de hoogte en volg Lennard

15 December 2013 | Australië, Airlie Beach

na de langste busreis uit mijn leven 12 uur aangekomen in het leuke Airlie Beach. gelukkig wel geslapen in de bus. ingecheked bij magnums hostel echt een gaaf hostel hebben een super grote beergarden vooraan en alle kamers zijn in de achtertuin daarvan :D. verder weinig gedaan want de volgende dag was het tijd voor het volgende hoogtepunt van mijn reis :) zeilen op de whitsundays eilanden. de volgende dag eerst even naar de bottle shop gegaan om ff wat Jim Beam Coke te kopen voor tijdens de trip en daarna aan boort gegaan van de New Horizon een niet al te grote boot maar toch groot zat voor de 32 mensen waarmee we waren. die dag lekker gezwomen in de oceaan via een duikpland vanaf de boot erin gesprongen. moesten wel zo'n supermooie stingersuit aan maja dat hoort erbij :P. water was echt super lekker warm. de eerste avond was gelijk erg gezellig met een paar zweden, zwiters een fransaise zitten kaarten en lekker zitten kletsen :D ik was zowaar de enige dutchie aan boort wat eigk ook wel leuk was:P de volgende dag al om 6:30 opgestaan om op weg naar 1 van de mooiste stranden ter wereld te gaan Whiteheaven Beach. was op zich wel echt mooi om te zien zeker vanaf de uitkijk alleen 1 groot nadeel van plaatsen die aangemerkt worden als de mooiste is dat er altijd zoveel lelijke mensen op je foto's staan :( maja. daarna weer de boot op gegaan stukje gevaren en lekker geluncht op naar de eerst snorkelspot. hiervandaan gesnorkeld was echt super mooi eerste stukje van het Great Barrier Reef :D. hierna weer op de boot lekker op een peddel board gestaan was erg grappig om een keer te doen:) inmiddels alweer avond lekker gegeten op voor weer een topavond gezellig drankspelletjes gedaan was super gezellig en als ik zeg dat de hele vrieskist leeg was na deze avond kunnen jullie wel inschatten hoe iedereen erbij liep :P na 4,5 uur slaap weer opgestaan om weer te gaan snorkelen op een plek die ze het aquarium noemen was erg mooi en er waren echt mega veel vissen en 1 hele grote elvis genaamd vis van bijna meter groot :P ook nog met de glijbaan van de boot afgegaan was ook wel geinig :P en toen was het helaas alweer over aangekomen in de haven helemaal naar de ... mijn tas opgehaald en weer ingecheckt bij Magnus ditmaal een nog mooiere kamer slaap helemaal achterin de tuin in een huisje met acht bedden midden een soort van Jungle :) die avond afterparty in Phoenix was werderom super mega gezellig :) vandaag lekker bij de Lagoon gelegen en lekker niks gedaan :P ja het leven is zwaar hier:P morgen nog ff een dagje hier en dan is het alweer tijd om naar de volgennde plaats te vertrekken Magnetic Island slaap daar in YHA Koala village heb nu al zin om heen te gaan :D

• 15 December 2013 - 12:53

Rob:

Hoi Lennard,

heb net even uitgezocht hoe een stingersuit er uit ziet, ik hoop dat hier geen foto's van gemaakt zijn, ziet er echt niet uit. Via maps street view kijk ik regelmatig in wat voor vervelende omgevingen je weer zit. Het laatste hostel zat ook zeker weer 50 meter van de mac D vandaan, dus goed uitgezocht.

Have Fun.

Rob

• 15 December 2013 - 13:35

Leon:

Hey len,
    ik dacht dat je een goed voornemen had om niet te veel geld uit te geven aan drank maar dat lukt geloof ik niet erg. xxx wel weer erg leuk om te lezen.
    Veel plezier verder. leon

• 21 December 2013 - 19:25

Riek (buur):

hoi Lennard,

leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En oh wat doe jij leuke dingen daar. Dank voor je kerst kaart, fijn ook om zoiets persoonlijks te krijgen. Ook jij fijne en mooie kerstdagen en we zien wel weer wanneer je iets te melden hebt.

groetjes Kees en Riek