Griffith - Reisverslag uit Griffith, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Griffith - Reisverslag uit Griffith, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Griffith

Blijf op de hoogte en volg Lennard

14 Juli 2014 | Australië, Griffith

na een paar maanden reizen was het helaas tijd om geld te gaan verdienen. hiervoornaar het geweldige Griffith gegaan. ingechecked bij explorers hostel niet veel bijzonder . de eerste dag gelijk al begonnen met pompoenen plukken was zwaar werk maar zeker niet verkeerd lekker in het zonnetje.
daarna door naar de almond farm hier gereden op een bankout is een klein vrachtwagentje was grappig de eerste dag maar daarna vooral dodelijk saai. dagen op de farm daar waren ook erg lang soms zelfs meer dan 12 uur.
toen dat klaar was een dag een farmer helpen verhuizen was erg gezellig dagje. daarna door om pompoenen te wassen wat een verschrikkelijk werk is dat zeg de hele dag sta je stil die dingen schoon te maken maja geld is geld. de laatste weken hier druiven planten aan het snoeien geweest is denk ik wel het beste werk wat ik hier gedaan heb en de contractor Michael waar ik voor werk is ook heel erg aardig.
woensdag is het gelukkig tijd om te vertrekken na een een soms leuke tijd met leuke mensen hier maar meestal toch wel behoorlijk saai.