8 days in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu 8 days in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

8 days in Sydney

Door: Me myself and I

Blijf op de hoogte en volg Lennard

25 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Jaaaah daar is der weer eentje:P heb echt een super week achter de rug gehad hier in Sydney maar ben nu wel echt helemaal klaar met het stadsleven :P heb natuurlijk alle toeristische atracties gezien. ben bij het oprah house geweest was echt super mooi. heb ook een tour door het oprah house gedaan was erg leuk heb dus ook de 2 grote zalen van binnen gezien was toch wel echt gaaf. ook ben ik een paar keer door de Botanical Gardens gewandeld. dat was toch wel een stuk mooier dan ik had verwacht en er hangt echt zo's super relaxed sfeertje. verder gister de Bridge Climb gedaan naar de top van de Sydney Harbour Bridge was gaaf om daar boven te staan maar eigk ging de tour veel te langzaam duurde 2 uur maar 1 uur had zat geweest:P helaas geen foto's hiervan want mocht geen camera meenemen en de foto's die je kon kopen achteraf waren echt bizar veel te duur :P. vandaag met een tour naar de Blue Mountians geweest om ff op te warmen bij het vuur hahaha. nee ben in de valei geweest waar geen brand was. helaas waren er wel veel paden afgesloten dus hebben niet alles heel goed gezien. maja beter dan maar wat minder zien dat dat er een bericht naar huis moet dat ik levend gebarbequed ben hier in Australie. heb deze week ook een hoop aardige leuke mensen ontmoet. echt wennen dat je ontmoet iemand in de middag en diezelfe avond ga je met mekaar uit met een groep en meet nog meer people :D dat is echt leuk! Vanaf morgen begint het echte avontuur dan ga ik naar BINGARA! de Cowboy uithangen bij mijn Jackaroo Cursus heb er echt zin in. maar eerst nog ff een treinreis van 6uur voor de boeg :P owja ben trouwens daar op de farm NIET mobiel bereik baar dus word 2 weken afkicken :P jullie zien mijn jackaroo verslag wel!!!!

  • 25 Oktober 2013 - 13:06

    Leone:

    Hoi,Zo leuk om te lezen, goeie reis en veel plezier xxx

  • 25 Oktober 2013 - 18:13

    Tina:

    Gelukkig heb je niet al te veel last van de branden rond Smoke City/Sidney. Ik was nog ff bang, dat je Lucky Luke cursus in de Blue Mountains was, maar ik begrijp nu, dat dat op veilige afstand is.Veel plezier daar en we horen wel weer, als je weer terugkeert in de digitale wereld. Leuk trouwens hè, al die ontmoetingen met andere reizigers. Dat maak je niet mee in een All Inclusive.

  • 25 Oktober 2013 - 18:16

    Mike Vd Tholen:

    Leuk om je reisverslag te lezen.
    Heel veel plezier verder en maak er een onvergetelijke
    reis van.

  • 25 Oktober 2013 - 19:33

    Tilly:

    leuk om te horen dat je t zo leuk vind veel plezier verder met me cursus groetjes

  • 29 Oktober 2013 - 19:53

    Ina :

    super leuk je reisverslag succes met je cursus groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Lennard

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 9605

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 14 Oktober 2014

Australia

Landen bezocht: