Newcastle & Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu Newcastle & Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Lennard Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Newcastle & Coffs Harbour

Blijf op de hoogte en volg Lennard

17 November 2013 | Australië, Coffs Harbour

ff een kortje tussendoor :P gewoon omdat het kan.
na de jackeroo en een paar dagen in die "geweldige" stad sydney eindelijk weg daar. Greyhound Bus genomen om 7:00 in de ochtend veel veel te vroeg maja:P aangekomen in Newcastle naar YHA gegaan ingechecked en gelijk met een zwitsersedie ik bij de bushalte had ontmoet een rondwandeling door Newcastle gemaakt en kwamen er al snel achter dat het niet een heel boeiende stad is. het is er vooral erg stil en er is niet zo veel te beleven gelukkig hebben ze wel schitterende stranden Newcastle Beach en Nobys Beach :D. die avond was er vanuit het hostel gratis Sausage shizle oftewel gratis voer:P daar weer hoop gezellige mensen leren kennen. die avond ook nog naar The Great Northern Hotel geweest daar was live music hoop gelachen was topavond. 2de dag een wandeling gemaakt naar de vuurtoren van Newcastle was een mooi wandelingetje:D verder weinig boeiends 3de dag waren er gelukkig 3 meiden uit noorwegen die ik al kende van Sydney in het Wake up! hostel. gezellig met hun rondgehangen in Newcastle was erg leuk. s'avonds weer gratis voer van het hostel ditmaal in de vorm van een bbq.
dag 4 vertrokken naar Coffs Harbour een busreis van 5 a 6 uur veel veel veel te lang als je het mij vraagt maja je moet er wat voor over hebben om ergens te komen. aangekomen in Coffs Harbour bij The Hoey Moey een motel achtig hostel met een pub erbij met een hoop live muziek. die avond gelijk weer een gratis bbq van het hostel :P weer wat mensen leren kennen helaas alleen maar duitsers dus moet mijn duits er ook nog bijhalen om alles te kunnen verstaan:P daarna nog ff naar de super gelopen omm een nieuwe oplader voor me telefoon te kopen die ze niet hadden. op de terugweg zeiknat geregend :(. Die avond naar bandj SHiNOBi e geweest in de Hoey Moey was metal/hardrock klonk prima:D zaterdag lekker een wandeling gemaakt langs de Coffs Creek was erg erg mooi ook nog ff in de botanische tuin geweest. op de planning stond ook de Bunker Cartoon Galerie na een wandeling van 30 min aangekomen daar was die DICHT door een stroomstoring :( inmiddels was het ook al bijna nacht zo donker was de lucht geworden. was een onweersbuitje onderweg en ik was nog minstens 1,5 uur lopen van mijn hostel dus dat ging niet goed komen.
na 10 min lopen vanaf de bunker brak de hel los gelukkig was ik vlakbij een viaduct daar het ik 30 min staan wachten. ik heb nog nooit zulke grote hagelstenen gezien het was echt bizar. toen de ergste regen voorbij was de oversteek naar de botanische tuin weer gewaagt daarvandaan een taxi gebeld had geen zin om nat te regenen voor de 2de keer. vanochtend lekker een wandeling gemaakt naar Muttonbird Island was erg mooi :D en vanmiddag de andere kant op gelopen over het strand was ook erg mooi:D
morgen vertrekken we alweer naar Byron bay gelukkig is dat maar een busreis van 3 uurtjes :D 1 ding is zeker ik wil een eigen auto hier de wegen zijn veel te mooi om niet zelf te rijden en ik wil gewoon kunnen doen wat ik wil en niet afhankelijk zijn van een bus en al helemaal niet van het openbaar vervoer :P

voor foto's check mijn Facebook

  • 17 November 2013 - 08:59

    Leon:

    Hoi toch fijn dat je een regen jas heb.
    En zo lekker aan de wandel haha.
    Wel weer leuk verhaal , geniet er maar van.x

  • 17 November 2013 - 10:28

    Marco:

    Hi Len,

    Je ben weer lekker bezig geweest, leuk hoor!

    Mazzel and have fun,
    Marco

  • 18 November 2013 - 06:30

    Patrick:

    He lennard je bent lekker bezig met je verhalen en foto's ga zo door dan beleef ik het weer opnieuw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

Lennard

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 9594

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 14 Oktober 2014

Australia

Landen bezocht: